Nettitarra.fi verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.11.2019 alkaen

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Nettitarra.fi on verkkokauppa, jossa tuotteita myy Nettitarra y-tunnus 0664437-6. Myymme tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.nettitarra.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme. Ota tällöin välittömästi yhteys asiakaspalveluumme: tilaus@nettitarra.fi. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

KOLMANSIEN OIKEUDET

Asiakas on yksinomaisesti vastuussa sen varmistamisesta, että asiakkaalla on kaikki vaadittavat tekijänoikeudet, tavaramerkit ja muut oikeudet lähettämiinsä kuviin ja että nämä kuvat eivät loukkaa kenenkään yksityisyyttä. Mikäli jokin muu taho esittää vaatimuksia Nettitarra kohtaan liittyen asiakkaan tilaukseen tällaisten oikeuksien loukkauksen perusteella, asiakas on vastuussa näiden vaatimusten torjumisesta omalla kustannuksellaan ja velvollinen korvaamaan Nettitarralle sille aiheutuneet vahingot.

 

TILAUKSEN PERUMINEN

Tilauksen peruuttaminen ei ole mahdollista tilauksen vahvistamisen jälkeen, jos sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi. Tilauksen peruuttamisoikeutta rajoittava ehto on kuluttajansuojalain 16 § (30.12.2013/1211) mukainen.

 

TOIMITUSTAVAT

Toimitus
Tuotteet toimitetaan postin välityksellä joko kirjeenä, pikkupakettina tai postipakettina. Postin suositus on, että tilauksella näkyy myös vastaanottajan puhelinnumero, jotta ilmoitus saapuneesta lähetyksestä voidaan lähettää tekstiviestinä. Posti ei enää lähetä automaattisesti paperista saapumisilmoitusta ja pakettia säilytetään vain yhden viikon ajan.

Nouto
Kun toimitustavaksi valitaan Nouto, asiakas noutaa tilauksensa Järvenpään noutovarastolta (Yrittäjänkatu 8B, 04440 Järvenpää).

TOIMITUSAIKA

Tuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on yleensä n. 3 - 7 arkipäivää. Noutotuotteiden osalta Asiakkaalle toimitetaan sähköpostitse tai puhelimitse tieto siitä, koska tuote on noudettavissa. Voit tiedustella ennen tilausta haluamasi tuotteen sen hetkistä toimitusaikaa asiakaspalvelustamme: tilaus@nettitarra.fi

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältää posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

YLIVOIMAINEN ESTE

Nettitarra ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos luonnoneste, tulipalo, lakko, työsulku, sota liikekannallepano, liikennehäiriö tai muu sellainen este estää tuotteen toimittamisen. Nettitarra ei ole velvollinen korvaamaan ylivoimaisesta esteestä johtuvaa, sopimuksen täyttämättä jättämisestä tai toimituksen viivästymisestä aiheutunutta vahinkoa Asiakkaalle.

MAKSUTAVAT

Maksupalvelun tarjoaa Checkout Finland Oy. Checkout Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Checkout Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Checkout Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Nettitarra.

Checkout Finland Oy
y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3A
33100 TAMPERE

Puhelin: 09 4282 7110

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa - ja MasterCard SecureCode todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Verkkopankit

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Ennakkomaksu

Aloitamme tuotteiden valmistuksen kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.
Tili IBAN: FI96 5092 0920 4380 49 BIC/SWIFT: OKOYFIHH

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan, kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 10 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus raukeaa, jos maksu on suorittamatta.

OP Osta laskulla 

Osta laskulla on OP:n tarjoama luotettava ja turvallinen maksutapa verkossa ostamiseen. Saat laskun postitse kotiisi ja vähintään 30 päivää maksuaikaa. Maksaa voit kerralla tai joustavasti erissä. Vähimmäiserä on 50 euroa.

OP Osta laskulla on tarkoitettu   

  • Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa      
  • Kuluttaja saa ensimmäiselle maksuerälle maksuaikaa 30 päivää    
  • Osta laskulla –rahoituksen voi saada 50-2000 euron ostokselle    
  • Kuluttaja voi halutessaan maksaa koko velan kerralla pois  
  • Osta laskulla –rahoituksen korko on kiinteä 14,95 % ja maksutavasta peritään kuluttajalta 2 euron laskutuspalkkion laskulta

Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj.
Kuluttajien kysymyksiin vastaa rahoituksen asiakaspalvelu: kuluttajarahoitus@op.fi

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia vakiotuotteita. Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa, käyttämättömänä ja tarroissa siirtokalvo paikoillaan. Liitä palautuksen / vaihdon mukaan lähete tai sen kopio sekä asiakaspalautuslomake, jotta tiedämme miten haluat asiakaspalautuksen kanssa menetellä. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

pankkitilinumerosi

sekä kopio Nettitarra:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Nettitarra, Yrittäjänkatu 8B, 04440 Järvenpää

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Asiakkaan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tilaus@nettitarra.fi Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Vastuu:

Nettitarra ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, joita asiakkaalle on aiheutunut tuotteen virheellisestä käsittelystä tai säilytyksestä tai sen johdosta, ettei tilausta ole vastaanotettu tai toimitettu postisopimusten mukaisesti. Nettitarra ei vastaa teipin mahdollisesta irtoamisesta teippauksen jälkeen. Nettitarra voi muuttaa tilausehtojaan ilman eri ilmoitusta.

Muuta:

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.